/ projekty outdoorowe

reklama / promocja / billborad / citylight
Duży format

Duży format robi większe wrażenie. Billboardy wciąż są jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Idea tej formy reklamy jest prosta, a tego właśnie oczekuje reklamodawca. Jeśli przekaz jest dobry to znaczy, że w ciągu kilku sekund udało się sprzedać produkt, usługę, program w mediach.

outdoor, plakat reklamowy planeta fm, projekty graficzne, design newspaper, ilustracja, concept art, key visual, art designer Ireneusz Bloch

Projekt plakatu wizerunkowego dla stacji radiowej Planeta.fm / 100% imprezowych hitów.

REALIZACJA DLA

Planeta.FM

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT

Wizerunkowy

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

outdoor, plakat citylight billboard kampania wizerunkowa, projekty graficzne, design newspaper, ilustracja, concept art, key visual, art designer Ireneusz Bloch, one-2-one

Projekt plakatu wizerunkowego dla stacji radiowej RadioZET. Siła muzyki!

REALIZACJA DLA

EUROZET

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT

Plakat reklamujący konkurs radiowy.

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

outdoor, plakat citylight kampania wizerunkowa, projekty graficzne, design newspaper, ilustracja, concept art, key visual, art designer Ireneusz Bloch, one-2-one

Citylight radia Złote Przeboje będący elementem kampanii reklamowej Odkryj Złote Przeboje na nowo!  Materiał marketingowy kampanii reklamowej radia odświeżającego swój wizerunek w celu pozyskania nowych słuchaczy. Kampania reklamowa obejmowała outdoor, prasę, internet, antenę radiową oraz wybrane stacje telewizyjne.

REALIZACJA DLA

GRUPA RADIOWA AGORY

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT

Kampania reklamowa/ wizerunkowa.

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

outdoor, plakat citylight reklamowy metro konkurs, projekty graficzne, design newspaper, ilustracja, concept art, key visual, art designer Ireneusz Bloch

Citylight reklamujący konkurs dziennika METRO.
METRowe skoki po nagrody!

REALIZACJA DLA

Dziennik METRO / Agora S.A.

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT

Plakat reklamujący konkurs w gazecie.

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

billboard

Billboard radia Złote Przeboje będący elementem kampanii reklamowej Odkryj Złote Przeboje na nowo!  Materiał marketingowy kampanii reklamowej radia odświeżającego swój wizerunek w celu pozyskania nowych słuchaczy. Kampania reklamowa obejmowała outdoor, prasę, internet, antenę radiową oraz wybrane stacje telewizyjne.

REALIZACJA DLA

Radio Złote Przeboje
GRUPA RADIOWA AGORA

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT


Billboard reklamowy

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

Billboard reklamujący konkurs Szalona Aukcja! Kto da mniej?! Konkurs realizowany przez Gazetę Wyborczą. Kampania reklamowa obejmowała internet, prasę, outdoor, radio oraz telewizję.

REALIZACJA DLA

Gazeta Wyborcza /
Agora S.A.

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT


Billboard reklamowy

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch

Citylight reklamujący konkurs dziennika METRO. METRowe skoki po nagrody!

REALIZACJA DLA

Dziennik METRO /
Agora S.A

WSPÓŁPRACA AGENCYJNA

One-2-One S.A.

PROJEKT


Billboard reklamowy

ART DIRECTOR

Ireneusz Bloch