Duży format robi większe wrażenie. Billboardy wciąż są jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Idea tej formy reklamy jest prosta, a tego właśnie oczekuje reklamodawca. Jeśli przekaz jest dobry to znaczy, że w ciągu kilku sekund udało się sprzedać produkt, usługę, program w mediach.
Projekt plakatu wizerunkowego dla stacji radiowej Planeta.fm / 100% imprezowych hitów.
REALIZACJA DLA
Planeta.FM
WSPÓŁPRACA AGENCYJNA
One-2-One S.A.
PROJEKT
Wizerunkowy
ART DIRECTOR
Ireneusz Bloch
Projekt plakatu wizerunkowego dla stacji radiowej RadioZET. Siła muzyki!
REALIZACJA DLA
EUROZET
WSPÓŁPRACA AGENCYJNA
One-2-One S.A.
PROJEKT
Plakat reklamujący konkurs radiowy.
ART DIRECTOR
Ireneusz Bloch
Citylight radia Złote Przeboje będący elementem kampanii reklamowej Odkryj Złote Przeboje na nowo! Materiał marketingowy kampanii reklamowej radia odświeżającego swój wizerunek w celu pozyskania nowych słuchaczy. Kampania reklamowa obejmowała outdoor, prasę, internet, antenę radiową oraz wybrane stacje telewizyjne.
REALIZACJA DLA
GRUPA RADIOWA AGORY
WSPÓŁPRACA AGENCYJNA
One-2-One S.A.
PROJEKT
Kampania reklamowa/ wizerunkowa.
ART DIRECTOR
Ireneusz Bloch
Citylight reklamujący konkurs dziennika METRO.
METRowe skoki po nagrody!
REALIZACJA DLA
Dziennik METRO / Agora S.A.
WSPÓŁPRACA AGENCYJNA
One-2-One S.A.
PROJEKT
Plakat reklamujący konkurs w gazecie.
ART DIRECTOR
Ireneusz Bloch
Billboard radia Złote Przeboje będący elementem kampanii reklamowej Odkryj Złote Przeboje na nowo! Materiał marketingowy kampanii reklamowej radia odświeżającego swój wizerunek w celu pozyskania nowych słuchaczy. Kampania reklamowa obejmowała outdoor, prasę, internet, antenę radiową oraz wybrane stacje telewizyjne.
Billboard reklamujący konkurs Szalona Aukcja! Kto da mniej?! Konkurs realizowany przez Gazetę Wyborczą. Kampania reklamowa obejmowała internet, prasę, outdoor, radio oraz telewizję.